diplomski rad
Usporedba oglašavanja telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj

Marko Drandić (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovUsporedba oglašavanja telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj
AutorMarko Drandić
Voditelj/MentorAriana Nefat (mentor)
Sažetak rada
Integrirana marketinška teorija obuhvaća sve marke ili poduzeća za kojima potrošači ili potencijalni kupci imaju potrebu ili iskazuju interes, te proizvode i usluge kao potencijalne nositelje budućih poruka. Mediji kao glavni komunikacijski alat brendova imaju izrazito važnu ulogu u upravljanju očekivanjima potrošača, a naročito masovni mediji. Televizija dominira u masovnim medijima kao izvor informacija, ali gubi svoj udio u popularnosti zbog sve većeg razvoja Interneta kao vrlo efikasnog marketinškog kanala. Hrvatski telekom kao lider na tržištu telekomunikacije odnosi se prema oglašavanju sa visokom dozom odgovornosti, a njihov je moto i stil poslovanja vezan za obitelj, zajednicu i tradiciju. Kod tvrtke Tele 2 veći je fokus na humoru.
Ključne riječioglašavanje marketinška komunikacija telekomunikacijske tvrtke
Naslov na drugom jeziku (engleski)The comparision of advertising of telecomunication firms in Croatia
Povjerenstvo za obranuDražen Alerić
Ariana Nefat
Dragan Benazić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-07-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Integrated Marketing theory includes all brand or company for the customers or potential customers have the need or expressed interest in such products and services as potential carriers of future messages. Media as the main communication tool brands have a significant role in managing the expectations of consumers, especially the mass media. Television dominates the mass media as a source of information, but is losing its share of popularity due to the increasing development of the Internet as a highly effective marketing channels. Hrvatski Telekom as the market leader in telecommunications in Croatia, refers to advertising with a high dose of responsibility, and their motto and style of operations is related to the family, the community and tradition, but Tele 2 has greater focus on the humor.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)advertising marketing communications telecommunications companies
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:493993
PohranioBarbara Dušan