završni rad
Marketing digitalnog sadržaja

Nika Baćac (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet informatike u Puli
Citirajte ovaj rad...

Baćac, N. (2017). Marketing digitalnog sadržaja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac, Nika. "Marketing digitalnog sadržaja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac, Nika. "Marketing digitalnog sadržaja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac, N. (2017). 'Marketing digitalnog sadržaja', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac N. Marketing digitalnog sadržaja [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 23.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

N. Baćac, "Marketing digitalnog sadržaja", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467