završni rad
Uloga medija u promicanju ekološke pismenosti

Jelena Jop (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovUloga medija u promicanju ekološke pismenosti
AutorJelena Jop
Voditelj/MentorKristina Afrić Rakitovac (mentor)
Sažetak rada
Pojam održivi razvoj uveden je 70-tih godina prošlog stoljeća. Pojam održivosti definiramo kao razvoj koji zadovoljava potrebe današnjeg naraštaja bez ugrožavanja budućih naraštaja. Iznimno brzi rast stanovništva doveo je do složenih ekoloških problema poput onečišćenja atmosfere, vode, tla uništenja bioraznolikosti te iscrpljivanje prirodnih resursa. Današnje društvo mora shvatiti probleme ekosustava i reagirati na vrijeme. Mediji mogu uvelike pomoći u tom procesu – učenju za održivi razvoj. Danas su mediji postali dio naše svakodnevice jer preko njih dobivamo određene informacije o svijetu. Mediji imaju toliku moć da mogu utjecati na naše stavove, emocije ali i na ponašanje. Može se reći da oni u 21. st. premalo ističu ekološke probleme koji nas okružuju, to nam dokazuje i provedena anketa u kojoj je 25% ispitanika nije znalo za pojam održivog razvoja. Pošto mediji imaju moć brzog informiranja trebali bi isticati važnije teme i više težiti ka odgovornom ponašanju.
Ključne riječiodrživi razvoj ekološka pismenost mediji društvo
Naslov na drugom jeziku (engleski)The role of media in promoting environmental literacy
Povjerenstvo za obranuInes Kersan Škabić
Kristina Afrić Rakitovac
Lela Tijanić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerManagement i poduzetništvo
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-28
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The concept of sustainable development was introduced in the 70s of the last century. The concept of sustainability is defined as development that meets the needs of today's generations without compromising future generations. Extremely rapid population growth has led to complex environmental problems such as air pollution, water, soil destruction of biodiversity and the depletion of natural resources. Today's society has to understand the problems of the ecosystem and to react in time. The media can greatly assist in this process - learning for sustainable development. Today the media have become part of our everyday lives because through them we get some information about the world. The media has so much power that can influence our attitudes, emotions as well as behavior. It can be said that those in the 21st century. Too little highlight environmental problems that surround us, it proves the poll in which 25% of respondents did not know the concept of sustainable development. As the media have the power of rapid information should highlight important topics and more strive for responsible behavior. 45
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:418627
PohranioBarbara Dušan