Sažetak | U ovome se radu obrađivala promocija Monte Librića te se analiziralo njezine aspekte. Započelo se s osvrtom na integriranu marketinšku komunikaciju, kao takvu te na njem pojam i podjele. Opisalo se Monte Librić kao manifestaciju, njegovu viziju, misiju, lokaciju i informacije o sadržajima.
Zatim je slijedila sama analiza promocije Monte Librića. Prvo se spominje event marketing, pod čija pravila manifestacija podliježe kao i sva zbivanja i događaji. Naveden je proces organizacije događaja. Pažnju se obratilo na funkcije oglašavanja te koje su od veće važnosti i primjenjive za manifestaciju Monte Librić. Istim su takvim načinom obrađene i alternativne kreativne strategije.
Slijedi analiza plakata, online aktivnosti, radijskog oglašavanja, novina i časopisa, televizije. Navodi se defincija svakog od tih oglašavanja te prednosti i nedostaci, a zatim se analiziraju specifični primjeri oglasa i oblika promocije koje u svakom od spomenutih medija ima Monte Librić.
Zatim se spominje društveno odgovorni marketing kao koncept te povezanost Monte Librića uz isti. Detaljan popis aktivnosti planiranih i održavanih za Monte Librić priložen je iz razgovora s organizatoricom, a objašnjeno je i što se u kojoj radi. Gostovanja poznatih ličnosti slijede nakon toga, a u poglavlju su navedene neke od slavnih osoba koje su prisustvovale i sudjelovale u događaju.
Pažnja je obraćena na specijalne oblike oglašavanja te je naveden primjer i priložene slike specifičnih koje je primijenio Monte Librić i njegovi organizatori. Slijedi osvrt na odnose s javnošću, njihov utjecaj na imidž te aktivnosti koje po tom pitanju poduzimaju organizatori Monte Librića.
Kritički osvrt vrši kritičku analizu svakog od ranije navedenih oblika promocije Monte Librića. Za svaki su detaljno objašnjene pozitivne i negativne strane, nakon čega slijedi i sveukupan dojam te prijedlozi za poboljšanje nekih grešaka u budućnosti - za specifične oblike, kao i u cjelini organizacije.
Monte Librić kulturna je i edukativna manifestacija koja ima dobar imidž, bez obzira na svoju relativnu mladost pošto je ovo tek osmi Monte Librić. Ostvarili su uspješnu suradnju s upravnim tijelima, kao i s talijanskom zajednicom u Puli i medijima.
Iako bi mogli obratiti više pažnje na engleski jezik, sve u svemu konačna ocjena njegove promocije i marketinga postavila bi Monte Librić na visoko mjesto. Dakako, treba pratiti razvoj manifestacije kroz godine i osigurati da kvaliteta i pristupačnost te vizija , misija i imidž budu konzistentni i konstantni kao što su bili do sada. Valja posebno obratiti pažnju da
- 49 -
fokus promocije ostane na zabavi, edukaciji i zdravlju djece te da se u budućnosti javno ne otkriva nikakav fokus na sam profit. |
Studijski program | Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika Smjer: Marketinško upravljanje Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ.bacc.oec.) |