završni rad
Boravak u prirodi i nove tehnologije kod djece predškolskog uzrasta

Katarina Majić (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovBoravak u prirodi i nove tehnologije kod djece predškolskog uzrasta
AutorKatarina Majić
Voditelj/MentorAndrea Debeljuh (mentor)
Sažetak rada
Pojam igre odnosi se na veliki broj aktivnosti. Prema Duran (1995), igra se svrstava u tri kategorije, a to su funkcionalna igra, simbolička igra i igra s pravilima. Trajni elementi strukture igre su: pravila, tip odvijanja igre, simbolička komponenta, započinjanje i kraj igre. Tjelesne aktivnosti djeteta su sastavni dijelovi njegovog svakodnevnog života u kojem prevladava igra kao temeljna aktivnost. Nakon treninga, dijete je fizički umorno i ima potrebu za odmorom i snom. Kod osmišljavanja vanjskog prostora važna je sigurnost, nadzor, prostor za penjanje i vožnju te mirni prostor. Vrlo važan čimbenik kod boravka na otvorenom je vrijeme. Uloga medija u svakodnevnom životu djece je jedan od predmeta ovog istraživačkog rada. Internet je ključan za budućnost nas, ali i naše djece. U sklopu ovog rada provedena je i anketa koja je glavni dio ovog rada, na uzorku od 82 ispitanika od predviđenih 150. Prema provedenoj anketi, najviše onih koji koriste računalo ili pametni telefon, koriste ih upravo zbog igranja igrica. Igranje igrica može imati svoje pozitivne, ali i negativne strane. Djeci treba omogućiti korištenje moderne tehnologije, ali uz nadzor sadržaja i vremenska ograničenja.
Ključne riječidijete igra tjelesne aktivnosti informacijsko – komunikacijska tehnologija Internet
Naslov na drugom jeziku (engleski)Staying in nature and new tehnologies in preschool children
Povjerenstvo za obranuNevenka Tatković (član povjerenstva)
Andrea Debeljuh (član povjerenstva)
Marina Diković (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
Pedagogija ranog i predškolskog odgoja
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-07-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The concept of the game refers to a large number of activities. According to Duran (1995), the game is classified into three categories; functional play, symbolic play and game rules. Permanent structural elements of every game are: rules, game workflow, symbolic component, start of the game and the game end. Physical activity of the child is integral part of his everyday life which is dominated by the game as the fundamental activity. After the training, the child is physically tired and in need of rest and sleep. In creating the outer space it is important to achieve high security control, supervision, climbing area and resting area. An important factor when staying outdoors is time. The role of media in everyday life of children is one of the subjects of this research. Internet is essential for the future of us and our children. As the main part of this study, a survey was conducted in a sample of 82 subjects of the planned 150. According to the survey, most of those who use a computer or smartphone, use them because of playing games. Playing games can have both positive and negative sides and effects. Children should be allowed to use modern technology, but with control of the content and time limitations.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:721124
PohranioAleksandar Ćatić