završni rad
Kineziološke igre u predškolskom odgoju

Nikolina Maričić (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovKineziološke igre u predškolskom odgoju
AutorNikolina Maričić
Voditelj/MentorIva Blažević (mentor)
Sažetak rada
Igra je najstariji oblik tjelesne i zdravstvene kulture, spontana i slobodno izabrana aktivnost čovjeka. Najčešće podjela igre je na funkcionalnu igru, konstruktivnu igru, igru pretvaranja i igru s pravilima. Kineziološke igre su igre u kojima prevladava pokret. Kineziološke igre zauzimaju u razvoju djece predškolske dobi posebno značajno mjesto zbog svog pozitivnog utjecaja na veliki broj morfoloških, motoričkih i funkcionalnih obilježja djeteta. Dijelimo ih na biotičke (spontane) igre, igre pretvaranja, igre stvaranja, igre s jednostavnim pravilima i igre sa složenim pravilima.
Ključne riječiigra kineziološka igra kineziologija podjela igre
Naslov na drugom jeziku (engleski)Kinesiological activities in preschool education
Povjerenstvo za obranuIvana Paula Gortan-Carlin (član povjerenstva)
Iva Blažević (član povjerenstva)
Zlatko Tkalčec (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Kineziologija
Kineziološka edukacija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-07-10
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Games are the oldest forms of voluntarily and willingly chosen leisure activities. The most common division of games is in functional games, constructive games, games of pretend and games with rules. Kinesiology games are predominantly motional and important because they influence morphological, motor, and functional skills in children. They are divided into biotic (spontaneous) games, games of pretend, games of creation, games with simple rules, and games with complex rules.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)games kinesiology games kinesiology division of games
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784125
PohranioAleksandar Ćatić