diplomski rad
Kompetencije budućih odgojno obrazovnih djelatnika u uspostavljanju partnerskih odnosa s roditeljima

Nina Popović (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovKompetencije budućih odgojno obrazovnih djelatnika u uspostavljanju partnerskih odnosa s roditeljima
AutorNina Popović
Voditelj/MentorJurka Lepičnik Vodopivec (mentor)
Sažetak rada
Kompetencije budućih odgojno obrazovnih djelatnika u uspostavljanju partnerskih odnosa sa roditeljima teško je usvojiti, no važnost i dobrobiti koje proizlaze iz partnerskog odnosa višestruke su. Suradnja dvaju djetetu najbližih zajednica, obitelji i odgojno obrazovne ustanove, pozitivno se reflektira u svim dijelovima njegova razvoja. U radu se iznose kompetencije odgojno obrazovnih djelatnika, kako opće, tako i one potrebne za uspostavljanje partnerskih odnosa sa roditeljima, opisuje se na koji se sve način može surađivati sa roditeljima, obrazovanje budućih odgojno obrazovnih djelatnika za uspostavljanje partnerskog odnosa sa roditeljima, važnost partnerskog odnosa i moguće prepreke u istom te pedagoško obrazovanje samih roditelja. Temeljem rezultata provedenog istraživanja kojem je cilj bio dobiti uvid u trenutno zadovoljstvo budućih odgojno obrazovnih djelatnika obrazovanjem za uspostavljanje partnerskih odnosa sa roditeljima, potvrđeno je kako se na edukaciji budućih odgojno obrazovnih djelatnika treba još raditi te kako je potrebno osvijestiti potrebu istog.
Ključne riječibudući odgojno obrazovni djelatnici roditelji partnerstvo roditelja i odgojno obrazovnih djelatnika kompetencije dijete škola predškolska ustanova suradnja
Naslov na drugom jeziku (engleski)The competences of future educators regarding the establishment of partner relationships with parents
Povjerenstvo za obranuIva Blažević (predsjednik povjerenstva)
Jurka Lepičnik Vodopivec (član povjerenstva)
Sandra Kadum (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
Obiteljska pedagogija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjintegrirani preddiplomski i diplomski
Naziv studijskog programaUčiteljski studij na hrvatskom i talijanskom jeziku
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra primarnog obrazovanja
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. prim. educ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-05-16
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The competences of future educators regarding the establishment of partner relationships with parents are hard to adopt, but the importance and benefits that come from partner relationships are multiple. In the final thesis introduces the competencies of educators, generic ones and specific ones required for establishing of partner relationships with parents, there are described many ways of collaboration with parents, education of future educators regarding the establishment of partner relationships with parents, the importance of partner relationships and possible obstacles in it and pedagogical education of parents ourselves. Based on the results of the research, which goal was to perceive the currently contentment of future educators with their education connected with the establishment of partner relationships with parents, it is confirmed that the education of future educators should be better and that society, as itself, should be more aware of its importance.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)future educators parents partner relationships between educators and parents competencies child school preschool institution collaboration
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:306031
PohranioAleksandar Ćatić