završni rad
Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"

Sanja Verić (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovMarketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"
AutorSanja Verić
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Ljudi su sa svih strana okruženi brojnim oglasima, upravo zbog toga ih ne zamjećuju u onoj mjeri u kojoj bi to htjeli stvaratelji oglasa. To su prepoznala i poduzeća stoga velik broj njih mijenja svoju strategiju. Manje novca se ulaže u oglašavanje a više u zadovoljstvo korisnika. Ljubaznost i pristupačnost osoblja, kvaliteta usluge i proizvodi na zadovoljavajućoj razini svakako će potaknuti bilo koga da svoje iskustvo podijeli sa drugima. Marketing od usta do usta stvaraju potrošači i on je svakako jedan od najjačih marketinških oružja današnjice. Rad se bavi objašnjenjem pojma marketinga od usta do usta, njegovim vrstama, prednostima i usporedbi s tradicionalnim marketingom. Srž ovog rada jest istraživanje koje daje uvid u razinu povjerenja koje ljudi imaju u različite izvore preporuka, te učestalost preporučivanja.
Ključne riječimarketing od usta do usta prednosti marketinga od usta do usta usporedba s tradicionalnim marketingom usmene preporuke istraživanje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Word of mouth marketing of hair salon "Artistic"
Povjerenstvo za obranuErik Ružić (predsjednik povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Dragan Benazić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-23
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
People are surrounded with a large number of commercials so they don't even notice them as much as commercial creators want. Companies noticed that too, so many of them are changing their strategy. More money is invested in customers satisfaction than in advertising. Kindness and accessibility of employees, quality of service and products on satisfying level will motivate anyone to share their experience with others. Customers create Word-of-Mouth marketing. It is one of the strongest tool in marketing today. This work explains the idea of Word-of-Mouth marketing, its types, advantages and comparison with traditional marketing. The final chapter of this work is research about level of trust that people have in different sources of information and frequency of recommendations.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Word-of-Mouth marketing advantages of Word-of-Mouth marketing comparison with traditional marketing recommendations research
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069
PohranioEster Bencic