završni rad
Disleksija i disgrafija - rano otkrivanje i rehabilitacija

Marina Puljizević (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovDisleksija i disgrafija - rano otkrivanje i rehabilitacija
AutorMarina Puljizević
Voditelj/MentorMirjana Radetić - Paić (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada je disleksija i disgrafija-rano otkrivanje i rehabilitacija. U radu su obuhvaćene definicije disleksije i disgrafije, uzroci disleksije, otkrivanje disleksije, dijagnostički postupak otkivanja disleksije i disgrafije, rehabilitacija disleksije i disgrafije. U radu se mogu pronaći i smjernice za rano otkrivanje disleksije i disgrafije te smjernice roditeljima i učiteljima za postupanje s djetetom nakon dijagnosticiranja teškoća. Na kraju rada nalazi se upitnik za prepoznavanje disleksije.
Ključne riječidisleksija disgrafija rehabilitacija smjernice
Naslov na drugom jeziku (engleski)Dyslexia and dysgraphia - early detection and rehabilitation
Povjerenstvo za obranuIva Blažević (predsjednik povjerenstva)
Mirjana Radetić - Paić (član povjerenstva)
Đeni Zuliani (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Inkluzivna edukacija i rehabilitacija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07-01
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The topic of this paper is dyslexia and dysgraphia – early detection and rehabilitation. The paper encompasses the definitions of dyslexia and dysgraphia, the causes of dyslexia, the detection of dyslexia, the diagnostic procedure of discovering dyslexia and dysgraphia, the rehabilitation of dyslexia and dysgraphia. In the paper, we can also find guidelines on how to detect dyslexia and dysgraphia early, tips for parents and teachers on how to conduct themselves with a child after the disorder had been diagnosed. Finally, we find a questionnaire for recognizing dyslexia.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)dyslexia dysgraphia rehabilitation guidelines
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:219821
PohranioAleksandar Ćatić