završni rad
Odgojno - obrazovna integracija djece oštećena sluha

Maja Alaber (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovOdgojno - obrazovna integracija djece oštećena sluha
AutorMaja Alaber
Voditelj/MentorMirjana Radetić - Paić (mentor)
Sažetak rada
Na samome početku rada definirani su osnovni pojmovi oštećenja sluha (gluhoće i nagluhosti) te njihova nastanka. Podrška djeci oštećena sluha danas je mnogo veća, a osobito se ostvaruje kroz ustanove kao što su Centar za odgoj i obrazovanje „Slava Raškaj“ i Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG. Pojašnjavaju se osnove podrške kroz kohlearnu implantaciju i manualne oblike komunikacije s djecom oštećena sluha. U ovome se radu pojašnjavaju i osnovne odrednice rada Poliklinike SUVAG, odnosno verbotonalne metode, a uključen je i posjet samome vrtiću Poliklinike. Ovaj je rad ponajviše posvećen integraciji djece u zajednicu kojoj pripadaju, a posebna je pozornost posvećena vrtiću i pristupu odgajatelja i djece.
Ključne riječigluhoća/nagluhost integracija kohlearna implantacija verbotonalna metoda
Naslov na drugom jeziku (engleski)Educational integration of children with hearing problems
Povjerenstvo za obranuIva Blažević (predsjednik povjerenstva)
Mirjana Radetić - Paić (član povjerenstva)
Đeni Zuliani (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Inkluzivna edukacija i rehabilitacija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07-01
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
At the beginning of the paper the basic hearing impairment (deafness and partial defness) terms are defined and their genesis explained. The support to children with hearing loss is much greater, and it is achiever via institutions such as Slava Raškaj Education Center and Polyclinic for the Rehabilitation of Listening and Speech SUVAG. The basics of support through cochlear implantation and manual forms of communication with children with hearing loss are explained. In this paper are also explained the guidelines of SUVAG Polyclinic practice, i.e. verbotonal method, and the visit to the Polyclinic’s kindergarten is also included. This paper is mostly focused on the integration of children into the community that they belong to, and special attention is given to the kindergarten and to the approach of educators and children.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)deafness and partial defness integration cochlear implantation verbotonal method
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:077826
PohranioAleksandar Ćatić