završni rad
Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini

Sabrina Hegediš (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovUtjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini
AutorSabrina Hegediš
Voditelj/MentorLenko Uravić (mentor)
Ključne riječiponašanje potrošača društvene grupe referentne grupe lideri mišljenja
Naslov na drugom jeziku (engleski)The impact of opinion leaders in the buying decision
Povjerenstvo za obranuDražen Alerić (predsjednik povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Erik Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaEkonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabac.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06-13
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599
PohranioEster Bencic