Marketing hotela baštine
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije
Devčić, P. (2020). Marketing hotela baštine (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385
Devčić, Petra. "Marketing hotela baštine." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385
Devčić, Petra. "Marketing hotela baštine." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385
Devčić, P. (2020). 'Marketing hotela baštine', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385
Devčić P. Marketing hotela baštine [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385
P. Devčić, "Marketing hotela baštine", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.