završni rad
Projekt "Mala škola"

Tena Dobrić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovProjekt "Mala škola"
AutorTena Dobrić
Voditelj/MentorMirjana Radetić - Paić (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog završnog rada je „Projekt Mala škola“ te je njegov glavni cilj razumijevanje djece s poremećajima iz autističnog spektra te pokušaj njihovog uključivanja u redovan odgojno-obrazovni program. Prvi dio završnog rada odnosi se na već utemeljenje činjenice o pervazivnim razvojnim poremećajima kako bi se utvrdilo značenje tih poremećaja. Nadalje, spominje se uključivanje djeteta u redovne vrtićke skupine i škole. Koje su uloge odgajatelja i učitelja u radu s djecom s posebnim potrebama te kako pomoći tom djetetu. Glavni dio ovog završnog rada odnosi se na detaljno opisivanje projekta „Mala škola“ te njegovog glavnog cilja i konačnog ishoda.
Ključne riječipervazivni razvojni poremećaji odgojno-obrazovna integracija vrtić škola projekt
Naslov na drugom jeziku (engleski)Project "Small school"
Povjerenstvo za obranuIva Blažević (predsjednik povjerenstva)
Mirjana Radetić - Paić (član povjerenstva)
Đeni Zuliani (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Inkluzivna edukacija i rehabilitacija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The subject of this final work is „Project Small school“ and his major aim is understanding children with autistic spectrum disorder and their attempt to include in regular educatinal system. The first part of final work refers to already justified facts about pervasive developmental disorder to find out meaning of this disorders. Furthermore, it is about including children in regular nursery and school. What are the function of educator and teacher in work with children with special needs and how to help that child. The main part of this final work refers to describe in detail project „Small school“, his major goal and final result.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)pervasive developmental disorder educational system nursey school project
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:125683
PohranioAleksandar Ćatić