završni rad
Analiza razvoja proizvoda VA selection

Roberta Juričić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovAnaliza razvoja proizvoda VA selection
AutorRoberta Juričić
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Svijet koji je promjenjiv, nepredvidiv, čije tržište raste i ne staje, potrebe za konkurencijom, potrebe za biti boljim i biti uspješnijim potreba su svakog poduzeća. Novi proizvodi i inovacije budućnost su svakog poduzeća. U smjeru stvaranja novih proizvoda pojavljuje se 13 Cooperovih koraka. 13 Cooperovih koraka za razvoj novih proizvoda jedan je od procesa koji definira i prikazuje korake u razvoju novih proizvoda. Cooper je smatrao da se svi koraci moraju poštivati te da ih je potrebno proći da bi proizvod bio dobro prihvaćen. Kao primjer razvoja kroz 13 Cooperovih koraka uzet je razvoj proizvoda u Villi Annette.
Ključne riječiproizvod 13 koraka Cooper villa Annette
Naslov na drugom jeziku (engleski)Analysis of product development VA selection
Povjerenstvo za obranuErik Ružić (predsjednik povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Ekonomika poduzetništva
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerManagement i poduzetništvo
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
A world that is changing, unpredictable, whose market is growing and does not stop, the need for competition, the need to be better and more successful it's need of every company. New products and innovations are the future of each company. In the direction of creating a new product appears 13 Cooper steps. 13 Cooper steps for the development of new products is one of the process that defines and outlines the development of new products. Cooper held that all steps must be respected so that the product can be successful. After development through 13 Cooper steps taken by the development of Products in Villa Annette.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)product 13 steps Cooper Villa Annette
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:160635
PohranioEster Bencic