završni rad
Aktivnosti i alati u digitalnom marketingu

Škorvaga, Suzana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Škorvaga, S. (2024). Aktivnosti i alati u digitalnom marketingu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:696402

Škorvaga, Suzana. "Aktivnosti i alati u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:696402

Škorvaga, Suzana. "Aktivnosti i alati u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:696402

Škorvaga, S. (2024). 'Aktivnosti i alati u digitalnom marketingu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 25.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:696402

Škorvaga S. Aktivnosti i alati u digitalnom marketingu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 25.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:696402

S. Škorvaga, "Aktivnosti i alati u digitalnom marketingu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:696402

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.