završni rad
Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj u predškolskoj ustanovi

Marijana Jelčić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovOdgoj i obrazovanje za održivi razvoj u predškolskoj ustanovi
AutorMarijana Jelčić
Voditelj/MentorMarina Diković (mentor)
Sažetak rada
U radu je obrađena tema odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u predškolskoj ustanovi. Opisan je odnos predškolskog kurikuluma i odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u predškolskoj ustanovi. Budući da je predškolsko dijete u procesu kontinuiranog razvoja, opisane su značajnije teorije razvoja i područja dječjeg razvoja u funkciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj. Predškolsko je dijete aktivan istraživač okoline. Samim time bliski su mu pojmovi iz prirode. Radi toga je u radu opisano kako se dijete upoznaje s prirodoslovljem, te su prikazane moguće aktivnosti na temu održivoga razvoja u predškolskoj ustanovi. Navedeni primjer jedne pripreme za izvođenje aktivnosti s djecom na temu „Očuvajmo livadu“ ukazuje na potrebu uporabe raznovrsnih aktivnosti i pristupa koji se primjenjuju u radu s djecom kako bi ih se poticalo na daljnje istraživanje u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj.
Ključne riječirazvoj djeteta odgojitelji održivi razvoj odgoj i obrazovanje za održivi razvoj
Naslov na drugom jeziku (engleski)Education for sustainable development in pre - school institution
Povjerenstvo za obranuNevenka Tatković (predsjednik povjerenstva)
Marina Diković (član povjerenstva)
Mauro Štifanić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
Opća pedagogija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-11-03
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In this thesis we have discussed upbringing and education related to sustainable development in a preschool institution. The relationship between preschool curriculum, upbringing and education in a preschool institution is also discussed in this thesis. Since preschool children are in a process of constant development, meaningful theories in the field of development and child development in function of upbringing and education for sustainable development are also explained in this thesis. Preschool children are active explorers of the world around them and that is why they are familiar with the concepts of the environment. Related to that, in this thesis it is described how are children getting informed with natural sciences and possible activities related to sustainable development in a preschool institution. Discussed example of a preparation for a children activity with the topic „Preserving the meadow“ shows the need for using various activities and approaches used in work with children, with the purpose of encouraging them for exploring the environment.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)child development educators sustainable development upbringing and education for sustainable development
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:176217
PohranioAleksandar Ćatić