završni rad
Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača

Josip Deković (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Deković, J. (2016). Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, J. (2016). 'Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 07.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković J. Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 07.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

J. Deković, "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.