završni rad
Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu

Tena Tadijanović (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Tadijanović, T. (2016). Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241

Tadijanović, Tena. "Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241

Tadijanović, Tena. "Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241

Tadijanović, T. (2016). 'Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 25.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241

Tadijanović T. Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 25.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241

T. Tadijanović, "Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:506241