završni rad
Marketing kongresnog turizma - stanje i izazovi za budućnost

Maja Guštin (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Guštin, M. (2016). Marketing kongresnog turizma - stanje i izazovi za budućnost (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:848074

Guštin, Maja. "Marketing kongresnog turizma - stanje i izazovi za budućnost." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:848074

Guštin, Maja. "Marketing kongresnog turizma - stanje i izazovi za budućnost." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:848074

Guštin, M. (2016). 'Marketing kongresnog turizma - stanje i izazovi za budućnost', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:848074

Guštin M. Marketing kongresnog turizma - stanje i izazovi za budućnost [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:848074

M. Guštin, "Marketing kongresnog turizma - stanje i izazovi za budućnost", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:848074