Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Božac, S. (2016). Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515
Božac, Sandi. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515
Božac, Sandi. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515
Božac, S. (2016). 'Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515
Božac S. Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515
S. Božac, "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515