diplomski rad
Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga

Anamarija Perković (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Citirajte ovaj rad...

Perković, A. (2016). Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177

Perković, Anamarija. "Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177

Perković, Anamarija. "Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177

Perković, A. (2016). 'Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 16.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177

Perković A. Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 16.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177

A. Perković, "Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177