Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Ruba, I. (2015). Marketinške komunikacije neprofitne organizacije (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173
Ruba, Ivana. "Marketinške komunikacije neprofitne organizacije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173
Ruba, Ivana. "Marketinške komunikacije neprofitne organizacije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173
Ruba, I. (2015). 'Marketinške komunikacije neprofitne organizacije', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173
Ruba I. Marketinške komunikacije neprofitne organizacije [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173
I. Ruba, "Marketinške komunikacije neprofitne organizacije", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173