Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Štaba, L. (2017). Temeljni principi oglašavanja na društvenim mrežama (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:817848
Štaba, Linda. "Temeljni principi oglašavanja na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:817848
Štaba, Linda. "Temeljni principi oglašavanja na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:817848
Štaba, L. (2017). 'Temeljni principi oglašavanja na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:817848
Štaba L. Temeljni principi oglašavanja na društvenim mrežama [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:817848
L. Štaba, "Temeljni principi oglašavanja na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:817848