diplomski rad
Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske

Tanja Terlević (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Citirajte ovaj rad...

Terlević, T. (2017). Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909

Terlević, Tanja. "Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909

Terlević, Tanja. "Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909

Terlević, T. (2017). 'Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909

Terlević T. Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909

T. Terlević, "Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909