Stepčić, S. (2016). Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o. (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079
Stepčić, Sara. "Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079
Stepčić, Sara. "Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079
Stepčić, S. (2016). 'Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079
Stepčić S. Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o. [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079
S. Stepčić, "Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079