Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Jakša, M. (2017). Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311
Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311
Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311
Jakša, M. (2017). 'Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311
Jakša M. Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311
M. Jakša, "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311