Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Verić, S. (2017). Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008
Verić, Sanja. "Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008
Verić, Sanja. "Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008
Verić, S. (2017). 'Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008
Verić S. Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008
S. Verić, "Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:849008