diplomski rad
Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država

Vedran Štimac (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Štimac, V. (2017). Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517

Štimac, Vedran. "Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517

Štimac, Vedran. "Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517

Štimac, V. (2017). 'Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517

Štimac V. Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517

V. Štimac, "Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517