završni rad
Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole

Anamarija Svetec (2018)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Svetec, A. (2018). Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426

Svetec, Anamarija. "Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426

Svetec, Anamarija. "Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426

Svetec, A. (2018). 'Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426

Svetec A. Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426

A. Svetec, "Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752426