Biondić, M. (2018). Marketing neprofitne organizacije (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:164742
Biondić, Maja. "Marketing neprofitne organizacije." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:164742
Biondić, Maja. "Marketing neprofitne organizacije." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:164742
Biondić, M. (2018). 'Marketing neprofitne organizacije', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:164742
Biondić M. Marketing neprofitne organizacije [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:164742
M. Biondić, "Marketing neprofitne organizacije", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:164742