Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Perković, A. (2018). Uloga turističkih agencija u razvoju lokalnih atrakcija (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:189988
Perković, Ayrton. "Uloga turističkih agencija u razvoju lokalnih atrakcija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:189988
Perković, Ayrton. "Uloga turističkih agencija u razvoju lokalnih atrakcija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:189988
Perković, A. (2018). 'Uloga turističkih agencija u razvoju lokalnih atrakcija', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:189988
Perković A. Uloga turističkih agencija u razvoju lokalnih atrakcija [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:189988
A. Perković, "Uloga turističkih agencija u razvoju lokalnih atrakcija", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:189988