završni rad
Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda

Valeria Rede (2018)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Rede, V. (2018). Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514

Rede, Valeria. "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514

Rede, Valeria. "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514

Rede, V. (2018). 'Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514

Rede V. Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514

V. Rede, "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514