Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Harmadi, I. (2019). Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307
Harmadi, Irena. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307
Harmadi, Irena. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307
Harmadi, I. (2019). 'Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 15.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307
Harmadi I. Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 15.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307
I. Harmadi, "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:724307