Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Mačina, N. (2016). Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058
Mačina, Nina. "Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058
Mačina, Nina. "Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058
Mačina, N. (2016). 'Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058
Mačina N. Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058
N. Mačina, "Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u uslužnim poduzećima", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:416058