završni rad
Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"

Sanja Verić (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Verić, S. (2015). Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic" (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069

Verić, Sanja. "Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069

Verić, Sanja. "Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069

Verić, S. (2015). 'Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069

Verić S. Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic" [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069

S. Verić, "Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069