Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Verić, S. (2015). Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic" (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069
Verić, Sanja. "Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069
Verić, Sanja. "Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069
Verić, S. (2015). 'Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069
Verić S. Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic" [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069
S. Verić, "Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:573069