Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Mihalec, F. (2021). Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541
Mihalec, Filip. "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541
Mihalec, Filip. "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541
Mihalec, F. (2021). 'Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541
Mihalec F. Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541
F. Mihalec, "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541