Naslov Inteligentni agenti u elektroničkom poslovanju
Naslov (engleski) Application of inteligence agents in E-commerce
Autor Loris Cvek
Mentor Vanja Bevanda (mentor)
Član povjerenstva Danijela Rabar (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Vanja Bevanda (član povjerenstva)
Član povjerenstva Goran Matošević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2020-09-21, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Poslovna informatika
Sažetak Na početku samog rada objašnjeno je što je to elektroničko poslovanje kako bi ga se pobliže upoznalo. U prvoj lekciji kao što je navedeno, objašnjeno je što je elektroničko poslovanje, kako ono funkcionira, zašto je danas elektronička trgovina toliko napredovala i toliko popularna. Navedene su vrste elektroničkog poslovanja te koje su prednosti i nedostaci elektroničkog poslovanja. Druga lekcija govori o implementaciji elektroničkog poslovanja u mala i srednja poduzeća, zašto bi je poduzeća trebala implementirati te koje koristi imaju od toga. Opisan je sustav za upravljanje dokumentacijom te ERP sustav ili kako poduzeća upravljaju svojim resursima. Treća lekcija govori o umjetnoj inteligenciji, što je to umjetna inteligencija, kako ona funkcionira, te su navedene klasične i moderne metode umjetne inteligencije. O inteligentnim agentima se počinje govoriti u četvrtoj lekciji gdje je objašnjeno što su to inteligentni agenti, koja je njihova struktura te kakvi inteligentni agenti postoje i svaki od njih je pobliže objašnjen. Peta i ujedno zadnja a i glavna lekcija govori o primjeni inteligentnih agenata u elektroničkom poslovanju. Govori o tome kako oni funkcioniraju u elektroničkom poslovanju, kako olakšavaju kupovinu kupcima i posao prodavačima. Navedeni su agenti za razgovor tijekom online prodaje te agenti za ciljano oglašavanje u elektroničkom poslovanju. Također je objašnjeno kako agenti funkcioniraju u B2C elektroničkoj trgovini a za sam kraj rad se nadovezuje na to kako inteligentni agenti pomažu zdravstvu u borbi protiv aktualne pandemije koronavirusa COVID-19.
Sažetak (engleski) At the beginning of this thesis, it is explained what is e-business in order to get to know it better. In the first lesson, as mentioned, it's explained what e-business is, how it works, why e-commerce is so advanced and so popular today. There are listed and explained what are the types of e-business and what are the advantages and disadvantages of e-business. The second lesson talks about the implementation of e-business in small and medium enterprises, why companies should implement it and what benefits they get from it. Also is described the document management system and the ERP system or how companies manage their resources. The third lesson talks about artificial intelligence, what artificial intelligence is, how it works, and after that are listed classical and modern methods of artificial intelligence. The fourth lesson talks about intelligent agents, there is explained what intelligent agents are, what is their structure and what types of intelligent agents there are and each one of them is explained. The fifth and at the same time the last and main lesson is about the application of intelligent agents in electronic business. It talks about how they work in e-business, how they make it easier for buyers to buy and for sellers to sell products. It's explained what are conversational agents during online sales and targeted advertising agents in e-commerce. It's also explained how agents work in B2C e-commerce and for the very end it's mentioned that intelligent agents are helping the public in the fight against the current coronavirus pandemic COVID-19.
Ključne riječi
elektroničko poslovanje
umjetna inteligencija
inteligentni agenti
prodaja
Ključne riječi (engleski)
electronic commerce
artifical intelligence
intelligent agents
sale
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:636473
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika, Financijski management, Informatički menadžment Smjer: Informatički menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-02-22 15:03:49