Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Knapić, N. (2022). Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488
Knapić, Nicole. "Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488
Knapić, Nicole. "Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488
Knapić, N. (2022). 'Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488
Knapić N. Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488
N. Knapić, "Povezanost imidža i društveno odgovornog poslovanja na primjeru poduzeća DM - drogerie markt", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:541488