Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Hodžić, D. (2021). Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362
Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362
Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362
Hodžić, D. (2021). 'Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362
Hodžić D. Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362
D. Hodžić, "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362