Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Čavarović, M. (2023). Marketinške odluke u veleprodaji (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694163
Čavarović, Matea. "Marketinške odluke u veleprodaji." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694163
Čavarović, Matea. "Marketinške odluke u veleprodaji." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694163
Čavarović, M. (2023). 'Marketinške odluke u veleprodaji', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694163
Čavarović M. Marketinške odluke u veleprodaji [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694163
M. Čavarović, "Marketinške odluke u veleprodaji", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694163