diplomski rad
Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača

Đurđević, Darija
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Đurđević, D. (2023). Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864

Đurđević, Darija. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864

Đurđević, Darija. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864

Đurđević, D. (2023). 'Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864

Đurđević D. Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 27.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864

D. Đurđević, "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.