završni rad
Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača

Pasulji, Megi
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Pasulji, M. (2023). Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji, Megi. "Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji, Megi. "Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji, M. (2023). 'Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji M. Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 27.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

M. Pasulji, "Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.