Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Ivančić, L. (2023). Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567
Ivančić, Laura. "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567
Ivančić, Laura. "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567
Ivančić, L. (2023). 'Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 07.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567
Ivančić L. Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 07.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567
L. Ivančić, "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567