diplomski rad
Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju

Ivančić, Laura
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Ivančić, L. (2023). Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

Ivančić, Laura. "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

Ivančić, Laura. "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

Ivančić, L. (2023). 'Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 28.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

Ivančić L. Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 28.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

L. Ivančić, "Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689567

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.