Naslov Komunikacija na projektu
Naslov (engleski) Communication on project
Autor Marina Ćosić
Mentor Sabina Lacmanović (mentor)
Član povjerenstva Sanja Blažević Burić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Sabina Lacmanović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Lela Tijanić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2023-09-29, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak Projektni menadžment je područje unutar organizacijske teorije i prakse koje se neprestano razvija. Iako literatura navodi razne definicije projekta, jedno je sigurno, a to je da implementacija projekata ima ključnu ulogu u ostvarivanju organizacijske strategije i ciljeva kompanije. Svrha ovog diplomskog rada je prikazati proces upravljanja komunikacijama na primjeru projekta iz prakse koje provodi poduzeće „Odvodnja Rovinj-Rovigno d.o.o.“ Preduvjet navedenome je kvalitetno definiran komunikacijski plan projekta koji će omogućiti pravovremenu i učinkovitu komunikaciju sa svim interesno-utjecajnim skupinama na projektu. Za početak je potrebno identificirati sve zainteresirane strane projekta, a zatim odrediti i koje će se vrste informacija distribuirati prema kojim dionicima, kada, koliko često, na koji način i tko je odgovorna osoba za prijenos informacija. Kroz rad je uočeno kako kontinuirana razmjena informacija dionika putem različitih komunikacijskih medija, ali i redovitog održavanja sastanaka omogućuje rješavanje problema, nadzor i kontrolu provedenih aktivnosti, informiranje građana i šire javnosti o novostima vezanim uz Projekt i dr. Na kraju se zaključuje kako efikasna i pravovremena komunikacija, uz znanje, vještine i iskustvo projektnih dionika te poštivanje stavki iz Ugovora doprinose uspješnoj provedbi projekta kao što je ovaj.
Sažetak (engleski) Project management is an area within organizational theory and practice that is constantly evolving. Although the literature lists various project definitions, one thing is certain, and that is that the implementation of projects plays a key role in achieving the organizational strategy and goals of the company. The purpose of this graduation thesis is to demonstrate the communication management process using a project from practice carried out by the company "Odvodnja Rovinj-Rovigno d.o.o." A prerequisite for this is a well-defined communication plan for the project, which will enable timely and effective communication with all interest and influence groups on the project. To begin with, it is necessary to identify all interested parties of the project and then to determine what types of information will be distributed to which stakeholders, when, how often, in what way, and who is responsible for the transfer of information. Through the work, it was discovered that the continuous exchange of information between stakeholders through various communication media, as well as the regular holding of meetings, enables solving problems, monitoring and controlling the activities carried out, and informing citizens and the general public about news related to the Project. In the end, it is concluded that effective and timely communication, together with the knowledge, skills, and experience of the project stakeholders and compliance with the items from the contract, contribute to the successful implementation of a project such as this one.
Ključne riječi
projekt
projektni menadžer
komunikacija
komunikacijski plan
interesno-utjecajne skupine
interni i eksterni dionici
Odvodnja Rovinj-Rovigno d.o.o.
Ključne riječi (engleski)
project
project manager
communication
communication plan
interest groups
internal and external stakeholders
Odvodnja Rovinj-Rovigno d.o.o.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:652904
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika, Informatički menadžment Smjer: Management i poduzetništvo Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-10-03 14:11:13