diplomski rad
Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu

Marić, Ena
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Marić, E. (2024). Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

Marić, Ena. "Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

Marić, Ena. "Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

Marić, E. (2024). 'Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

Marić E. Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

E. Marić, "Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.