Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Damianić, N. (2024). Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283
Damianić, Nicol. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283
Damianić, Nicol. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283
Damianić, N. (2024). 'Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283
Damianić N. Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283
N. Damianić, "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283