diplomski rad
Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta

Guštin-Predolac, Luna
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Guštin Predolac, L. (2023). Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

Guštin Predolac, Luna. "Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

Guštin Predolac, Luna. "Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

Guštin Predolac, L. (2023). 'Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

Guštin Predolac L. Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

L. Guštin Predolac, "Uloga digitalne marketinške komunikacije visokih učilišta", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:846564

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.