undergraduate thesis
Analysis of mass media

Vanesa Iličić (2016)
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Metadata
TitleAnaliza masovnih medija
AuthorVanesa Iličić
Mentor(s)Dražen Alerić (thesis advisor)
Abstract
U današnje vrijeme masovnih medija marketing igra veliku ulogu. Ponuditi oglas možemo u tiskanim medijima, na radiju, televiziji i internetu. Naravno svaki medij ima svoje prednosti i nedostatke. Tisak kao prvi medij je ponudio čitateljima vizualni poticaj, koristeći različite fontove i boje, radio je pružio zvučnu dimenziju reklami, a televizija spojila oba elementa te video zapis koji je pružio cjelokupnu sliku onoga što se nudi. Internet je uz sve navedeno omogućio komunikaciju između proizvođača i potrošača čime je u konačnici zaokružio cijelu priču. Povratna informacija puno znači objema stranama te se na taj način poboljšava odnos proizvođača i potrošača. Kreirati oglas koji će privući potrošače je zahtjevan posao. Oglas mora biti privlačan, koristiti velike fontove, upečatljive boje, modernu glazbu, biti kratak i pamtljiv. Ponuditi oglase koji ciljaju na sve dobne skupine i koriste društvene vrijednosti su idealni jer dosežu do velikog broja potrošača. Naravno, nije svim proizvođačima cilj svojim oglasima pokriti sve dobne skupine jer to ne ovisi o njima nego o onome što nude, odnosno, o onome čime se bave. U konačnici je važno postići cilj, a to je privući što više potrošača te ih dugoročno zainteresirati za ponuđeno.
Parallel title (English)Analysis of mass media
Committee MembersAriana Nefat (committee chairperson)
Dražen Alerić (committee member)
Lenko Uravić (committee member)
GranterUniversity of Pula
Lower level organizational unitsFaculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
PlacePula
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness Economics; specializations in: Finance, Accounting and Auditing, Marketing Management, Management and Entrepreneurship, Tourism, Business Informatics
Study specializationMarketing Management
Academic title abbreviationuniv.bacc.oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-26
Parallel keywords (Croatian)masovni mediji tisak radio televizija internet
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NoteSažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470231
CommitterTihana Gerić