završni rad
Analiza masovnih medija

Vanesa Iličić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovAnaliza masovnih medija
AutorVanesa Iličić
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
U današnje vrijeme masovnih medija marketing igra veliku ulogu. Ponuditi oglas možemo u tiskanim medijima, na radiju, televiziji i internetu. Naravno svaki medij ima svoje prednosti i nedostatke. Tisak kao prvi medij je ponudio čitateljima vizualni poticaj, koristeći različite fontove i boje, radio je pružio zvučnu dimenziju reklami, a televizija spojila oba elementa te video zapis koji je pružio cjelokupnu sliku onoga što se nudi. Internet je uz sve navedeno omogućio komunikaciju između proizvođača i potrošača čime je u konačnici zaokružio cijelu priču. Povratna informacija puno znači objema stranama te se na taj način poboljšava odnos proizvođača i potrošača. Kreirati oglas koji će privući potrošače je zahtjevan posao. Oglas mora biti privlačan, koristiti velike fontove, upečatljive boje, modernu glazbu, biti kratak i pamtljiv. Ponuditi oglase koji ciljaju na sve dobne skupine i koriste društvene vrijednosti su idealni jer dosežu do velikog broja potrošača. Naravno, nije svim proizvođačima cilj svojim oglasima pokriti sve dobne skupine jer to ne ovisi o njima nego o onome što nude, odnosno, o onome čime se bave. U konačnici je važno postići cilj, a to je privući što više potrošača te ih dugoročno zainteresirati za ponuđeno.
Ključne riječimasovni mediji tisak radio televizija internet
Naslov na drugom jeziku (engleski)Analysis of mass media
Povjerenstvo za obranuAriana Nefat (predsjednik povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-26
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NapomenaSažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470231
PohranioTihana Gerić