master's thesis
Povezanost zadovoljstva zaposlenika i upravljanja odnosa s korisnicima

Uljanić, Lenka
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Uljanić, L. (2015). Povezanost zadovoljstva zaposlenika i upravljanja odnosa s korisnicima (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:079589

Uljanić, Lenka. "Povezanost zadovoljstva zaposlenika i upravljanja odnosa s korisnicima." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:079589

Uljanić, Lenka. "Povezanost zadovoljstva zaposlenika i upravljanja odnosa s korisnicima." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:079589

Uljanić, L. (2015). 'Povezanost zadovoljstva zaposlenika i upravljanja odnosa s korisnicima', Master's thesis, University of Pula, accessed 21 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:079589

Uljanić L. Povezanost zadovoljstva zaposlenika i upravljanja odnosa s korisnicima [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2015 [cited 2024 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:079589

L. Uljanić, "Povezanost zadovoljstva zaposlenika i upravljanja odnosa s korisnicima", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:079589

Please login to the repository to save this object to your list.